onsdag 13. oktober 2010

Elsker Mulberry vesker









Drømmer meg helt bort her:-)

2 kommentarer:

  1. Jeg har også en forkjærlighet for vesker og har 3 fra Mulberry og det neste jeg skal kjøpe er en Burberry. Håper det ikke blir lenge til...

    Kjolen fra H&M var også flott. Jeg kjøpte meg en grå derfra nettopp (som jeg bare måte ha).

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Jeg har kun en lommebok, men har bestemt meg at når jeg får julebonus så skal jeg kjøpe meg den jeg har i midten men i sort som gave til meg selv:-)

    Jeg har 2 favoritt butikker i norge og det er Gant og H&M. Der finner jeg alltid noe jeg vil ha og siden jeg jobber som prosjektsekretær så liker jeg å ikle meg klassiske plagg, og på Hennes finner man alltid noe til en rimelig penge som går til alt:-)
    Jeg burde nesten blitt sponset!

    SvarSlett