mandag 18. oktober 2010

Høst hos Pia

2 kommentarer:

  1. Det så koselig ut! Er ikke så glad i vinteren, men akkurat det med at det blir mørkt og man dermed kan tenne telys og kose seg under pleddet, er jo en fin ting. :)

    Er innom deg fordi jeg så kommentaren din hos Iskwew og satte veldig pris på støtten jeg følte. (Det er jeg som mista så mye av inntekten min helt brått.)

    Så.. tusen takk! Ønsker deg fine høstkvelder!

    SvarSlett
  2. Iskwew er en meget god kollega av meg og jeg leser bloggen hennes fast. Og jeg ble helt sjokkert over hva jeg leste, noen ganger så blir man så overrasket over hva som skjer i dette landet.

    Jeg er heller ikke så veldig glad i vinteren, da trives jeg med kakao og lys over alt.

    Ønsker deg lykke til, og ha mange strålende høstkvelder:-)

    SvarSlett